+ ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
پشیمانی بازیگر زن ایرانی از تزریق ژل به لب هایش! + عکس
شراره رخام سال هاست که در حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. حضور در فیلم دختران انتظار در کنار بازیگرانی مثل نیکی کریمی و پارسا پیروزفر توانایی های این بازیگر را بیشتر نشان داد...


شراره رخام سال هاست که در حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. حضور در فیلم دختران انتظار در کنار بازیگرانی مثل نیکی کریمی و پارسا پیروزفر توانایی های این بازیگر را بیشتر نشان داد. این روزها فیلم "نیم کیلو باش مرد باش" با بازی شراره رخام وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

یک بازیگر چقدر باید به زیبایی ظاهر و تناسب اندامش اهمیت بدهد؟
وقتی خدا نعمتی را به انسان می دهد باید به آن توجه و در خفظش تلاش کند این روزها علم پزشکی در عرصه زیبایی پیشرفت های زیادی داشته است. به نظر من هر چقدر آدم ها زیبا و آراسته تر به نظر برسند می توانند در شغلشان و ارتباط با دیگران موفق تر عمل کنند. اهمیت این زیبایی در بازیگری دوچندان است.

جراحی های زیبایی چطور می تواند به آراستگی چهره آدم ها کمک کند؟
قبول دارم که متاسفانه خیلی از ما در انجام این کار دچار افراط می شویم تا آنجا که گاهی حتی چهره از شکل طبیعی اش خارج و مصنوعی می شود.

نظرتان درباره زیبایی به اصطلاح عروسکی که این روزها مد شده، چیست؟
با این نوع زیبایی ها مخالف هستم ولی خودم چند سال قبل جراحی زیبایی انجام داده و در لب هایم تزریق کردم.


این کار را به دلیل شغلتان انجام دادید؟
نه زیبایی را برای خودم به عنوان یک تمایل شخصی می خواستم و بر اساس توصیه کارگردان یا فیلمسازان این کار ار انجام ندادم. این عمل آن موقع در جامعه هنوز متداول نشده بود. اما بعد از آن با واکنش های منفی برخی ازهمکاران و مردم هم روبرو شدم که می گفتند چهره ام مصنوعی شده است.

این اظهار نظرها دوستانه بود؟
نمی دانم شاید برخی اظهار نظرها بر اساس حسادت بود و برخی هم از کاه کوه ساختند. اما به جرات می توانم بگویم ۷۰ درصد بازیگران زن سینما عمل زیابیی بینی و لب انجام داده اند، گونه گذاشته اند و پوستشان را کشیده اند اما من فقط یک عمل ساده زیبایی انجام دادم و در معرض حمله قرار گرفتم به دلیل همین حواشی در این چند ساله نقش های تاریخی به من پیشنهاد نمی شد.
در حالی که خیلی از بازیگران زن و مرد که سریال تاریخی بازی می کنند. انواع و اقسام عمل های زیبایی انجم داده اند و بینی خیلی از بازیگران مردی هم که فیلم تاریخی بازی می کنند به شکلی خیلی واضح عمل شده است. متاسفانه جراحی زیبایی من به سوژه مخالفانم تبدیل شد. همین جا هم می گویم که اشتباه کردم و اگر زمان به عقب برگردد هرگز این کار را انجام نمی دهم.

به خاطر حرف و حدیث هایی که به وجود آمد. این حرف را می زنید؟
بخشی از آن مربوط به واکنش هاست ولی بخش مهم ترش به سلیقه خودم برمی گردد که تغییر کرده و دیگر به این مدل لب علاقه ای ندارم.

آدم تنوع طلبی هستید؟
نه سلیقه همه آدم ها به مرور زمان تغییر می کند. با چند پزشک صحبت و در چند مرحله ژله لبم را تخلیه کرده ام. الان چهره ام خیلی تغییر کرده و مثل سابق شده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ


   برچسب‌ها: تزریق لب, عکس لب
   
+ ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
هنر سایبري (Cyber Art) تصویری که معمولاً از انسان سایبورگ نمایش می‌دهد انسان ـ ربات خشنی است که برای اهداف پلیسی و نظامی ساخته شده و با دیگر سایبورگ‌ها به مقابله می‌پردازد.
گروه جنگ نرم مشرق - در قسمت‌های پیشین این گزارش به مواردی چون آیا چاره‌ای جز انتخاب زندگی سایبری داریم؟ ، آیا فضای مجازی همان اینترنت است؟ ،  واژه های نوظهور در فضای سایبر و اگر سایبورگ هستید بخوانید، پرداخته شد.

«غذاهای ارگانیک انسان‌ را نامهربان می‌کند» این را گروهی از روانپزشکان آمریکایی می‌گویند، چطور ممکن است مصرف محصولات ارگانیک بر زندگی انسان اثر داشته و با کاستن از مهربانی و عطوفت او مانع کمک کردن وی به افراد نیازمند شود اما به کارگیری ابزارهای تکنولوژیک در بدن و خو گرفتن به آنها تأثیر نداشته باشد؟

دانشمندان به دنبال آینده ای هستند که در آن انسان بتواند حس اطرافیان خود را درک کند، و یا از طریق ذهن با آن ها در تماس باشد، اما یک انسان ماشینی چه احساسی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران دارد؟ احساس در یک زندگی مصنوعی (Artificial Life) چه جایگاهی دارد؟ در کنار آینده هیجان‌انگیزی که برخی از دانشمندان برای زندگی سایبری و انسان سایبورگ تخیل می‌کنند، هنر سایبري (Cyber Art) اما چیز دیگری را به تصویر می‌کشد، تصویری که معمولاً از انسان سایبورگ به نمایش درمی‌آید انسان ـ ربات خشنی است که برای اهداف پلیسی، نظامی ساخته شده و با دیگر سایبورگ ها به مقابله می پردازد.





آینده‌ای که هنر سایبر (Cyber Art) ترسیم می‌کند
جهان سایبر فضای نو و جدیدی برای شکل دهی به یک زندگی دوم را در اختیار بشر قرار داده است. در زندگی سایبری گذشته و آینده اهمیت ندارد، چرا که محدودیت های زمانی و مکانی برای این زندگی از میان برداشته شده اند و کامپیوترها امکان حضور در هر لحظه از زمان و هر نقطه از مکان را فراهم کرده اند، در نتیجه در این زندگی اینجا و اکنون موضوعیت پیدا می کند. اگرچه یک فرد می تواند در فضای مجازی با چهره ی مطلوب و دلخواه خود حضور پیدا کرده و با دیگران به تعامل بپردازد و در واقع مبتنی بر رؤیاهای خویش زندگی کند، اما هیچ یک از مؤلفه های این زندگی واقعیت ندارند. افراد در حالی از ساعات حضور خود در جهان واقعی کاسته و به زندگی مجازی (Virtual Life) می پردازند که این فضا هیچ گاه رنگ و بوی واقعیت و تجسم مادی را به خود نخواهد گرفت، اما بسیاری از کسانی که وارد زندگی دوم (Second Life) می شوند مجازی، غیرواقعی و تصوری بودن فضایی که وارد آن شده اند را فراموش کرده و خیال می‌کنند زندگی مجازی نیز همانند زندگی در جهان واقعی، واقعیت دارد. بحران زندگی دوم از اینجا آغاز می شود، از اینکه این زندگی به موازات زندگی واقعی، اهمیت پیدا می‌کند.


گفته شده: «فضای مجازیِ امروز القای واقعیت مجازی نیست، ایجاد مجاز واقعی است.»، این جمله به خوبی وضعیت حال حاضر جامعه و بشر غربی را مشخص می کند، وضعیتی که به گونه ای فزاینده در جوامع و کشورهای دیگر در حال تکثیر است. بشر غربی در جامعه ای زندگی می کند که از حیث تمدنی به منتهی الیه خود رسیده و حرف جدیدی برای گفتن ندارد، تنها حوزه ای که روبروی انسان غربی اعم از روشنفکر، مهندس، فیلسوف، نخبه ی فرهنگی، متفکر علوم انسانی و غیره باز است دامن زدن به ابعاد زندگی تکنولوژیکی در بعد مهندسی و تحلیل و تفسیر آن در حوزه ی علوم انسانی است، در واقع انسان غربی پس از آنکه جهان واقعی را برای خود از دست رفته دیده، به جهان سایبری و زندگی دوم روی آورده است، علمای شاخه های مختلف علوم انسانی و علوم اجتماعی نیز به جای تولید محتوای جدید، به تفسیر و توصیف ابعاد زندگی سایبری پرداخته‌اند.

 

سردمداران تمدن امروز غرب هم با به بن بست رسیدن نظریه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خویش، برای جلوگیری از فروپاشی جوامع شان بیش از پیش به سازماندهی و نظارت بر فضای سایبر روی آورده اند، چرا که فعالیت در این فضا نیرو و زمان افراد جامعه همچنین فرصت و امکان اعتراض مؤثر را از آن ها می گیرد.





   برچسب‌ها: سایبورگ, مشرق, سایبر, آمریکا
   
+ ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
حضور زنی محجبه به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد.او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند و دین تنها برای عزا و غم نیست.
مشرق؛ یکی از شبکه هایی که در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تاریخ 28 اکتبر 2010 افتتاح شد شبکه من و تو۱ (Manoto1) است.
 رسالت این شبکه، تغییر سبک زندگی ایرانیان و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی بوده و به نوعی مکمل شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. حال آنکه در قالب سرگرمی خواسته های خود را در لوای سرگرمی و غفلت به مخاطب خود القا می کند. شبکه من و تو برای اغوا گری هر چه بیشتر، با پخش برنامه های روز دنیا نظیر فیلم، سریال، موسیقی و برنامه هایی نظیر سالی تاک، دکتر کپی و بفرمائید شام، در طول سه سال گذشته مخاطبان خود را جذب کرد.

یکی از برنامه های شبکه من و تو که مخاطبان، این شبکه را با آن شناختند آکادمی موسیقی گوگوش(Googoosh Music Academy) است.

 
این مسابقه از اولین سال تاسیس تا به حال، دو مرتبه اجرا و به پخش در آمده و برای سومین بار در سال 2013 میلادی آکادمی موسیقی گوگوش مجددا برنامه خود را آغاز کرده است. در سری جدید این مجموعه حضور زنی با حجاب به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد. این در حالی که سیاست های شبکه من تو که در تضاد صد در صدی با ملاحظات اسلامی است و با حضور زنی با حجاب در تناقض می‌باشد. از این جهت چرایی این امر در شبکه من و تو قابل بررسی است. با نیم نگاهی به‌ کلیت شبکه من و تو و آکادمی موسیقی گوگوش می توان ابعاد حضور اِرمیا در این مسابقه را واکاوی کرد.

 

شبکه من و تو را چه کسانی مدیریت می‌کنند؟

 
شبکه من و تو وابسته به شرکت تلویزیونی مرجان، توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد. کیوان عباسی در سال های گذشته برای ادامه تحصیل و کار به کشور انگلستان سفر کرده و بعد از مدتی توانست حق اقامت دائم در این کشور را کسب کند. وی فرزند فریبرز عباسی، مدیر تلویزیون شبکه پارس و یک شبکه غیر اخلاقی در کانادا می باشد. او به همراه مرجان عباسی به مدت شش سال در شبکه های وابسته به پدرش فعالیت تبلیغاتی داشته است.

      
کیوان و مرجان عباسی که طبق بعضی از گفته ها و داشتن تشابه فامیلی، خواهر و برادر هستند، در سال 2001 در لندن با یکدیگر ازدواج کردند، هرچنداین امر توسط هیچ یک از آن ها تایید و یا نفی نشده است اما طبق آئین بهایت این امر چندان دور از واقعیت نیست. خانواده عباسی، وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس، بودجه خود را توسط فردی به نام «مك وولین» به عنوان رابط میان وزارت خارجه انگلیس و شبکه من و تو تهیه می کنند.
 

کیوان و مرجان عباسی
 


فریبرز عباسی و دو فرزندش (از سمت چپ، کیوان عباسی)
مدیرت شبکه من و تو توسط کیوان عباسی اولین تجربه ‌وی محسوب نمی شود، او پیشتر شبکه تلویزیون اینترنتی فارسی زبان «ببین تی وی» را راه اندازی کرد و در آنجا با همکاری و تربیت افرادی نظیر رها اعتمادی، تیام بصیر و سیاوش حبیی که از گردانندگان اصلی شبکه من تو هستند، اولین گام رسانه ای خود را برداشت.

   
وابستگی این شبکه به سلطنت طلبان نیز قابل تامل است، حمایت همه جانبه شبکه من و تو از خانواده پهلوی و ساخت و پخش مستند از «تهران تا قاهره» که به طور آشکار به حمایت از دوران پهلوی پرداخته بود وجه دیگری از این شبکه را افشا کرد.
 

فرح دیبا در مستند تهران تا قاهره
این شبکه در جدیدترین مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش زنی با حجاب را وارد بازی خود کرد. اما به راستی هدف مدیران شبکه من و تو از این امر چیست؟

 

آکادمی موسیقی گوگوش چیست؟
آکادمی موسیقی گوگوش یکی از پر بیننده ترین برنامه های این شبکه ماهواره ای است.



 
 
این بخش از برنامه تلویزیونی، با همکاری خواننده فراری و سلطنت طلب، گوگوش، هومن خلعتبری (همسر گوگوش) و همچنین بابک سعیدی به اجرا در می آید، به ادعای گردانندگان این شبکه، هدف از ساخت این مجموعه کشف استعداد های موسیقی می باشد. این آکادمی برای رسیدن به خواسته خود با نام نویسی از افراد علاقه مند و تست افراد در نهایت چهارده نفر را برای مسابقه آماده می کند.

این افراد با تمرین های مداوم و رقابت با یکدیگر و همچنین با گذراندن آموزش های لازم، توسط سه داور و مربی مسابقه یکی پس از دیگری از گردونه مسابقات خارج می شوند. در ابتدای مسابقه چهار نفر از برگزیدگان توسط داوران حذف می شوند و ده نفر باقی مانده نیز با نظر مخاطبان شبکه به رقابت پرداخته و در نهایت توسط آن ها انتخاب می شوند.

این سبک از مسابقات موسیقی تازگی ندارد و در سال های نه چندان دور این سبک برنامه ها، توسط شبکه های ماهواره ای ترکیه، آمریکا و حتی عرب پخش شده است اما کپی ایرانی آن تا به حال وجود نداشته و آکادمی موسیقی گوگوش برای اولین بار با استفاده از خواننده ای معروف اولین قدم را در این باره برداشت.

 
آکادمی موسیقی گوگوش با کپی برداری از مسابقه امریکن آیدل(American Idol) فعالیت خود را آغاز کرد.  امریکن آیدل یکی از پر مخاطب ترین مسابقات تلویزیونی تاریخ آمریکا است که در نهایت، علاقمندان به خوانندگی با رقابت با یکدیگر و رای و نظر مخاطبان توسط، تلفن، اینترت، پیام کوتاه، انتخاب می شوند.
 

امریکن آیدل (American Idol)
 

آکادمی موسیقی گوگوش (Googoosh Music Academy)
هر چند از دیدگاه کیفی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در نسبت با برنامه امریکن ایدل فاصله قابل توجهی دارد اما در کلیت امر هر دو در یک مسیر و در یک هدف قرار دارند. نکته ای قابل توجه به عنوان وجه تفاوت این دو برنامه مطرح است. برنامه امریکن ایدل مسابقه ی خود را به طور زنده از شبکه فاکس پخش می کند حال آنکه در مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش این امر اتفاق نمی افتد و برنامه ضبط شده در ساعت معین پخش می شود.

این امر(پخش برنامه به صورت ضبط شده) در هر سه دوره آکادمی شائبه تقلب و جهت دهی به مسابقات را برای مخاطبان شبکه من و تو ایجاد کرده است، به نحوی که تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی بار ها به آن اشاره کرده اند و انتخاب افراد برتر در آکادمی را نه بر اساس انتخاب خود، بلکه به دل خواه مدیران و یا داوران برنامه می دانند.

 

اعتراض مخاطبان مسابقه آکادمی به انتخاب شدن افراد بی صلاحیت
حضور افراد نه چندان قوی در خوانندگی و انتخاب شدن افرادی که به هیچ وجه شایستگی برتر بودن را ندارند از مورادی است که در پخش غیر زنده برنامه آکادمی گوگوش مورد چالش قرار گرفته است، حال آنکه این شبکه با توجه به تجهیزات و کادر و همچنین تجربه به دست آمده در چند سال گذشته، توانایی پخش زنده‌ی این برنامه را دارد. از این حیث است که مخاطب این شبکه، حق شک در به حساب آمدن یا نیامدن رای خود را دارد. اما شبکه من و تو تنها در این ایستگاه متوقف نشده است و با خط و ربط دادن به مسابقه آکادمی، اهداف کلان خود را پیگری می‌کند.

بدون شک، حتی ساده لوح ترین افراد، منکر بی هدف بودن شبکه من و تو  نیستند و هیچ شخصی نمی تواند بپذیرد که این شبکه هر ساله با صرف میلیون ها دلار، تنها برای ایجاد لحظاتی سرگرم کننده برای مردم فارسی زبان تاسیس شده است .در حالیکه نمی توان از حضور عناصر بهایی و سلطنت طلب نظیر کیوان عباسی در راس مجموعه شبکه و و یا رها اعتمادی مجری بهایی برنامه موسیقی آکادمی گوگوش، چشم پوشی کرد.
 

رها اعتمادی و فرح پهلوی

به این دلیل، حضور تعجب آور زنی محجبه در مسابقه خوانندگی، با رعایت حجاب حداقلی را نمی‌توان جزء طبیعیات آکادمی موسیقی دانست چرا که این امر حتی باعث ایجاد بحث و جدل میان مخالفان و موافقان حجاب وی در شبکه های اجتماعی شده است.  گذشته از پرداختن به اظهارات مخاطبان، نکته قابل تامل چرایی پذیرفتن وی در آکادمی، توسط مدیران بالادستی شرکت تلویزیونی مرجان می باشد.

اما به راستی شرکت تلویزیونی مرجان چه هدفی را دنبال می کند و چرا اِرمیا بر خلاف موازین و قوانین جاری در شبکه من و تو وارد مسابقه شده است؟

 


اِرمیا کیست و در آکادمی چه می کند؟
 
"اِرمیا" به صورتی کاملا تصادفی! متولد خمین (زادگاه امام خمینی (ره) ) است؛ او زنی است که مخاطبان شبکه بهایی "من و تو" برای اولین بار با دیدن او دچار تعجب و یا بعضاٌ حیرت شده و همین موضوع سبب شد تا عده ای او را مورد تمسخر قرار داده و عده ای داشتن حجاب و یا نداشتن حجات را حقی انسانی برای وی قلمداد کرده و از ملامت کردن او مانند بسیاری از دیگران خودداری کردند.

 

حضور ارمیا در قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش با حجابی بسیار کامل تر از زنان و دختران داخل کشور چنان شوکه کننده بود که تا به امروز  بعد از گذشته بیش از 15 هفته مهمترین صحبت بین بینندگان آکادمی گوگوش موضوع اِرمیا است.



وی علی رغم داشتن حجاب برای تست به آکادمی ورود کرد و توانست با رها کردن صدایش برای تست خوانندگی و ورود به جرگه مسابقه دهندگان شایستگی خود را به هومن خلعتبری و بابک سعیدی اثبات کند.

 
چهره اِرمیا به اعتراف تمامی بینندگان شبکه خاندان عباسی، معصومانه و حیامندانه بود.

 
او در همان جلسه به هنگام خواندن دچار خجالت شده بود و حتی در روز های بعد از قبولی و به هنگام تمرین برای مسابقه این امر در او مشهود بود.

 
به گفته وی، او همیشه آرزوی شرکت در مسابقه آکادمی گوگوش را داشته است اما به دلیل داشتن حجاب خود را وارد این عرصه نمی کرد. مشوق اصلی او همسر وی بوده و او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند!، و دین تنها برای عزا و غم نیست.!!
اِرمیا همسری آلمانی دارد و خانواده‌ي آن ها مسیحی می باشند اما وی در صحبت هایش مشخص نکرد که آیا همسرش مسلمان شده است و یا خیر؟!

 
اِرمیا به مانند دیگر زنان آکادمی مردان را درآغوش نمی گیرد، از دست دادن با نامحرم خودداری می کند و در جایی که همگان با یکدیگر در حال رقصند او در انتها ایستاده و دیگران را تماشا می کند.
در واقع او در آکادمی موسیقی گوگوش با حیا ترین فرد محسوب می شود.!!!

 
اِرمیا دین را به زعم خود تفسیر می کند و نه آنچه در قرآن کریم آمده است و گویی نمی داند در آيه 32 سوره احزاب آمده است:

يا نِساءَ النَّبِيّ‏ِ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذي في قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفًا

اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان [ديگر] نيستيد، اگر سَرِ پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد

او تنها بخشی از دین را قبول دارد که مورد پسندش واقع شود. اِرمیا علت حضور خود در مسابقه را علاقه زیاد به خوانندگی و همچنین دادن اعتماد به نفس به کسانی که به دلیل موانعی مانند حجاب نمی‌توانند به علاقه خود بپردازند، اعلام کرده است. این جمله او شباهت زیادی با جمله هومن خلعتبری دارد، او در قسمتی از پخش مسابقه، حضور اِرمیا را در آکادمی را همین امر تلقی می کند.

با نگاهی کاملا خوشبینانه و گذشته از تمامی شایعات در رابطه با وی می توان گفت، او در بازی مدیران شبکه من و تو قرار گرفته و از اتفاقات روی داده و استفاده ابزاری از خود بی خبر است.

 
با بررسی قسمت اول آکادمی گوگوش تا قست های پایانی آن می توان به خوبی روند نزولی حیا در اِرمیا را مشاهده کرد.
 
با این ارزیابی به خوبی می توان دریافت او در نسبت به گذشته خود از حیامندی کمتری برخوردار بوده و این تحول ظاهری در حالی است که حضور زنی محجبه و خواننده از اساس در تضاد با یکدیگر و از دیدگاه شرع مقدس حرام واقع شده است.

اما بر فرض آنکه این امر اشکالی نداشته باشد نشان می‌دهد اِرمیا از نقطه گذشته خود نیز به سطح پایین تری افول کرده است و این موضوع دقیقا کلید رمز چرایی حضور اِرمیا در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش است.
 

قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش
 


قسمت شانزدهم آکادمی موسیقی گوگوش
      

تحول ژست و پوشش "ارمیا" طی شانزده جلسه آکادمی
به عبارتی دیگر حیا زدایی زن ایرانی توسط شبکه من و تو برای افرادی نظیر اِرمیا در داخل ایران دلیل اصلی حضور این دختر به ظاهر با حجاب در مسابقات خوانندگی می باشد.
 


با نگاهی واقع بینانه و نداشتن نگاه سیاه و سفید به مخاطبان شبکه، می‌توان تعداد عظیمی از طیف خاکستری را یافت که از مخاطبان اصلی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش هستند که بسیاری از آن ها داری حجاب اسلامی هستند و مدیران شبکه بهایی من و تو با اطلاع از این موضوع و هدف قرار دادن این طیف، تیر بی‌حیایی خود را به سوی این دست افراد رها کرده اند.

"اِرمیا" هر چند با داشتن تنها حجاب سر، فردی محجبه محسوب می شود، اما پوشیدن لباس های بدن نما و آرایش نسبتا غلیظ به بهانه داشتن استیل مناسب به هنگام خوانندگی که توسط دست اندرکاران مسابقه انتخاب و طراحی می‌شود، کاملا در تضاد با احکام دینی است و این دقیقا همان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی است که مدیران شبکه من و تو آن را دنبال می کنند.
 

 مدیران شبکه من و تو با هدف ترویج سبک زندگی آمریکایی و بی حیاسازی جامعه اسلامی و خانواده های ایرانی، اِرمیا را به نمایندگی از این طبقه جامعه ایران انتخاب کرده اند تا بتواند با القای بی‌حیایی توسط اِرمیای با حجاب و ایراد نداشتن امری مانند خوانندگی، دختر و زن ایرانی را گام به گام به درّه بی حیایی سوق دهند.

 
اِرمیا با حضور خود در آکادمی موسیقی گوگوش و حمایت تعمدی مدیران شبکه و داوران به مراحل نهایی رسید و این امر پیامی آشکار به دختران محجبه است مبنی بر اینکه شما هم می‌توانید حتی با داشتن حجاب در مسیر های ممنوعه قدم بگذارید، غافل از آنکه قدم برداشتن در این مسیر ها به ناکجا آباد می انجامد.

 
مدیران شبکه من و تو برای پیش برد اهدافشان خود را محدود به اِرمیا نکرده و در بخش صدا های غایب که از آثار دریافتی از داخل کشوراست، دختری که حجابی همانند اِریما دارد را انتخاب و به عنوان بهترین خواننده آن بخش از مسابقه اعلام می‌کنند. منا 25 ساله از تهران را می‌توان نفر دومی نامید که به عنوان دختری نمونه در داخل کشور مهر تایید خود را از این شبکه دریافت کرده است و الگویی مناسب برای دختران جامعه ایران معرفی می شود.

 
"اِرمیا" دانسته و یا ندانسته در زمینی بازی می کند که توسط دشمن طراحی شده است و برنده نهایی آن خاندان عباسی است.
او اما برای ادامه این مسیر و ادامه خوانندگی، نیاز به همراهانی خواهد داشت. همراهانی که روند نزولی حیا در وی را تکمیل خواهند کرد و با القای بی‌حیایی به هواداران و کسانی که بیش از چند ده برنامه با اِرمیا همراه بوده اند ضربه ای مهلک وارد خواهند نمود.

 
"اِرمیا" برای ادامه کار بعد از آکادمی، نیاز به تبرج و خود نمایی بیشتری دارد و این امر تنها با برداشتن کامل حجاب رخ خواهد داد هر چند ممکن است زمان وقوع این امر سریع و فوری نباشد اما بدون شک برنامه ریزان برای رسیدن به اهدافشان، این امر را مد نظر دارند.

 

 





   برچسب‌ها: آکادمی, موسیقی, مشرق, گوگوش
   
+ ۱۳۹۲/۰۵/۳۱

golzar5 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar11 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar10 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

عکس های جدید محمدرضا گلزار در ماشین شخصی اش در دوبی…

golzar12 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar4 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar2 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar1 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

عکس های محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی…

golzar6 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar9 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar8 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar7 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

golzar10 عکس های جدید محمدرضا گلزار در دبی سال 92

+ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹

بانوکده


به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود ژورنال لباس مجلسی

سال انتشار: ۲۰۱۰
شماره: ۱۰۶
تعداد صفحه: ۹۷ صفحه
مورد استفاده ی : طراحان هنر قلاب بافی

این مجموعه به صورت صفحه به صفحه جهت دانلود در دسترس می باشد.
نیازی به دانلود کلیه ی صفحات نیست!
شما می توانید از راهنمای بافت این مجموعه استفاده نمایید.
موتیف های کاربردی بیشماری در این مجموعه وجود دارد .
با وصل کردن موتیف ها به یکدیگر می توانید مدلهای :
شال ، اشارپ ، انواع رومیزی ، روتختی و … را خلق نمایید و همچنین می توانید
از برخی از موتیف ها جهت تزیین لباسهای مجلسی استفاده نمایید.

 

بانوکده




بانوکده

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود ژورنال crochet today 2013

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳
شماره: ۱/۲
تعداد صفحه: ۱۰۰
راهنمای بافت: مبتدی

نوع فایل: jpeg
حجم فایل: ۶۵ مگابایت

 

بانوکده

 

روی  فایل مورد نظر کلیک راست کرده سپس گزینه دانلود را کلیک کنید در ادامه ژورنال مورد نظر را دانلود نمایید.




بانوکده

وسایل مورد نیاز:
کلاف 100 گرمی 5 عدد
قلاب شماره 3 پلاستیکی
طریقه بافت :
 40 سانت زنجیر بافته . طبق نمونه بافت تا 58 رج می‌بافیم، برای گودی حلقه آستین در دو رج هریک رج درمیان یک دانه از مربع‌ها را نمی‌بافیم، یعنی در اصل 2 دانه از مربع‌ها را برای گودی حلقه آستین هریک رج درمیان نمی‌بافیم.  برای هلال یقه هریک رج درمیان از سمت یقه یک دانه از مربع‌های کـناری را نبـافته و کـار را برمی گردانیم و این کـار را آنقدر ادامه می‌دهیم تا اندازه سرشانه به 16 سانت برسد. طرف دیگر بافت جلو را نیز به همین صورت می‌بافیم..
 طریقه بافت پشت : 80 سانت زنجیر بافته و بافت طبق مدل مانند جلو 58 رج ادامه می‌دهیم.
 برای گودی حلقه آستین از هردو طرف بافت هریک رج درمیان یک دانه از مربع‌ها را نمی‌بافیم که در اصل 2 دانه مربع در سمت راست و 2 دانه در سمت چپ بافته نمی‌شود یعنی هربار به مربع آخر رسیدیم نبافته کار را برمی گردانیم بعد از کم کردن حلقه آستین بافت را تا 15 سانتی متر ادامه می‌دهیم بعد به اندازه 16 سانت از سمت راست جدا کرده و 5 سانت به بافت ادامه داده البته فقط 16 سانت را. بعد از 5 سانت بافت نخ را قطع کرده و از سمت چپ بافت دوباره 16 سانت جدا کرده و 5 سانت به بافت ادامه می‌دهیم تا اینجا تکه جلو و پشت به پایان رسیده است.
طریقه بافت آستین :
 40دانه زنجیر بافته.
42 رج طبق بافت ادامه داده و 41 سانت می‌بافیم برای کم کردن حلقه آستین به این صورت عمل می‌کنیم هریک رج در میان 2 دانه از مربع‌های سمت راست و سمت چپ بافت را نبافته بافت را برمی گردانیم و این کار را آنقدر تکرار می‌کنیم تا تعداد مربع‌ها به 4 دانه برسد. آستین بعدی را هم به همین صورت می‌بافیم. همه تکه‌ها که آماده شد هر5 تکه جلو و پشت و آستین‌ها را به هم وصل کرده. برای دورگیری کل بافت به این صورت عمل می‌کنیم از یک گوشه نخ را وصل کرده و با پایه بلند بدون زنجیر دورتادور بافت را می‌بافیم به اندازه 3 رج پایه بلند دورتادور می‌بافیم در اینجا کار ما به پایان رسیده و آماده پوشیدن است. 
بانوکده

بانوکده

 

آموزش قلاب بافی و بافت سارافون

 

وسایل مورد نیاز بافت سارافون :

وسایل مورد نیاز :

 1) نخ ابریشم شماره 9

2) قلاب استیل شماره 4 یا 5

 3) پولک به اندازه لازم

 

مدل بافت زنجیر و پایه کوتاه- بافت لوزی

طریقه بافت سارافون پولک دار ( قلاب بافی) یقه هفت

 ابتدا دور کمر را اندازه گرفته، سایز به دست آمده را تقسیم بر 2 می‌کنیم یعنی فرضاً اگر دور کمر ما 80 سانت باشد ( 40= 2 ÷80 ) 40 انـدازه نصف کمـر مـا است.دوباره ( 20= 2 ÷40 ) 20 انـدازه   تـکه جـلو یعنی نصف تکه جـلو مـی‌باشد.  پشت سارافون یک تـکه، جلو سارافون 2 تکه بافته می‌شود.

 

 بافت یک قسمت جلو سارافون :

 به اندازه 20 سانت زنجیر می‌بافیم.

 رج 1- بافت را با 4 دانه زنجیر شروع کرده و در چهارمین دانه زنجیر بافته شده با پایه کـوتاه وصل می‌کنیم، دوباره 4 زنجیر و در چهارمین دانه زنجیر وصل می‌کنیم. این کار را تا آخر بافت ادامه می‌دهیم.

 رج 2- بافت را بر می گردانیم، برای شروع 6 دانه زنجیر بافته و در وسط اولین حلقه بـا پایه کوتاه وصل می‌کنیم، یـک دانه پولک گرفته و در پشت کار در همان جایی که 6 دانه زنجیر را وصل کرده‌ایم توسط یک زنجیر وصل می‌کنیم، دوباره 4 زنجیر و در وسط حلقه بعدی با پایه کوتاه وصل می‌کنیم دوباره یک پولک در پشت کار وصل می‌کنیم و این بافت را تا آخر ادامه می‌دهیم و این را به خاطر داشته باشیم که فقط رج های جفت یعنی 2و4و6 ... پولک وصل می‌کنیم.رج های فرد، ساده و بدون پولک بافته می‌شوند. وصل پولک همیشه باید در پشت کار باشد. در اصل پشت کار ما بعد از اتمام روی لباس ما محسوب می‌شود.

رج3- برای شروع و رج برگشت 6 دانه زنجیر بافته و دوبـاره در وسط اولین حلقه با پایـه کوتاه وصل می‌کنیم، 4 زنجیر در سومین حلقه و تا آخر بافت به همین صورت ادامه می دهیم.

رج 4- تکرار رج 2 به همین صورت بافت را ادامه می‌دهیم تا بلندی بافت ما از خط کمر به حلقه آستین برسد.

  * نکته : به این دلیل ما شروع دوسر بافت با 6 زنجیر ادامه می دهیم تا لبه بافت ما راست باشد اگر شروع بافت را با 6 زنجیر ادامه ندهیم کار ما تا به بالا برسد کج خواهد شد، پس شروع بافت را با 6 زنجیر و وسط کار با همان 4 زنجیر ادامه خواهیم داد. وقتی بلندی بافت ما به حلقه آستین رسید بافت را طبق مدل ادامه می‌دهیم تا برسیم به دوتا از حلقه های لوزی ما دو حلقه را نمی‌بافیم بافت را برمـی‌گردانیم و رج بعد را شروع می‌کنیم این دو تا حلقه گودی حلقه آستین ما خواهد بود.  رج بعد را که بافتیم باز یک حلقه لوزی را نمی‌بافیم و در داخل گودی حلقه آستین ما از سه حلقه تشکیل می‌شود. اول دو تا حلقه را نمی‌بافیم و رج بعد یک حلقه لوزی را نمی‌بافیم.

 وقتی کـه کـم کردن حلقه آستین یا گودی آستین بـه پایان رسید برای گودی یقـه از قسمت یقه یعنی جـلو بافت شروع به کم کردن می‌کنیم و هر بار یک رج در میان یکی از حلقه ها‌را نمی‌بافیم و این کار را آن قدر ادامه می‌دهیم تا برای سرشانه 11 حلقه لوزی باقی بماند. به این صورت تکه جلو بافت به پایان می رسد.  برای قسمت دوم جلو بافت به همان صورت ادامه پیدا می‌کند با این تفاوت که اگر گودی تکه اول از سمت چپ شروع و گودی یقه از سمت راست شروع شود تکه قسمت دوم گودی حلقه آستین از سمت راست کم می‌شود و گودی یقه از سمت چپ کم می شود وقتی دو تکه جلو به همین صورت به پایان رسید تکه پشت را شروع می‌کنیم.

 

طرز بافت تکه پشت :

 40 سانت زنجیر می‌بافیم و بافت را به همان صورتی که در قسمت جلو بافتیم ادامه می‌دهیم تا بلندی بافت به حلقه آستین یعنی برابر با تکه جلو برسد. بافت را ادامه می‌دهیم و دوتا از حلقه ها‌را نبافته کار را برمی‌گردانیم بافت را ادامه می دهیم تا باز به دوتا از حلقه ها‌برسیم و دوتا حلقه آن طرف بافت را هم نمی‌بافیم و بافت را برمی‌گردانیم تا به یکی از حلقه ها‌برسیم یکی از حلقه را هم نمی‌بافیم و کار را برمی‌گردانیم تا باز به حلقه آخر برسیم حلقه آخر را هم نمی‌بافیم و کار را برمی‌گردانیم در اصل در تکه پشت ما از هردو طرف برای حلقه آستین کم می‌کنیم.

 وقتی گودی حلقه آستین به پایان رسید بافت را از هر دو طرف به صورت صاف و بدون کم کردن هیچ حلقه‌ای ادامه می دهیم تا 5 سانت بماند که به حلقه آستین سرشانه قسمت جلو برسد. از یک سمت بافت، 11 حلقه جدا کرده و بافت را برمی گردانیم و فقط 11 حـلقه را می بافیم و صاف بدون هیچ کم کردنی 5 سانت می بافیم تا به سرشانه تکه جلو برسد. کار که به پایان رسید نخ را قطع می‌کنیم و از سمت دیگر کار 11 دانه حلقه جدا کرده و بافت را مانند قسمت دیگر کار ادامه می‌دهیم حلقه هایی که در وسط مانده اند را کاری نداریم این قسمت را هم 5 سانت می‌بافیم تا به سرشانه تکه جلو برسد. حلقه های نبافته وسط پشت در اصل گودی پشت گردن سارافون محسوب می‌شوند.

 تا این جا قسمت بالاتنه سارافون به پایان رسیده است و در اصل بافت ما به صورت یک جلیقه کوتاه است.

*بافت قسمت پایین سارافون به صورت کلوش بافته می‌شود.

 

بافت یک قسمت جلو :

 رج 1- از قسمت پایین تکه بافته شده جلو از یک گوشه که به سمت بیرون کار است نخ را وصل می‌کنیم 8 عدد زنجیر بافته و به دومین حلقه وصل می‌کنیم، 8 زنجیر را به چهارمین حلقه با پایه کوتاه وصل می‌کنیم و تا آخر بافت به همین صورت ادامه می‌دهیم باید توجه داشته باشیم که در این قسمت کار پولـک ها‌باید روی کـار باشد یعنی کـار را به رو بـرمـی‌گردانیم بعد 8 زنجیر را مـی بافیم فـقط وصـل پولک ها‌باید در پشت کار باشد.

 رج 2- برای رج برگشت 16 زنجیر می بافیم و به اولین دانه خودش وصل می‌کنیم، 8 دانه زنجیر بافته و به اولین حلقه در وسط وصل می‌کنیم یک پولک گرفته و طبق بافت تکه جلو از پشت کار با یک زنجیر وصل می‌کنیم دوباره 8 زنجیر با پایه کوتاه به وسط حلقه رج قبل وصل شود و یک پولک ،  زنجیر و یک پولک تا آخر بافت.

 رج3- برای شروع 16 زنجیر بافته و به اولین دانه خودش وصل می‌کنیم دوباره 8 زنجیر به وسط حلقه اول وصل شود، 8 زنجیر به حلقه دومی بدون پولک و تا آخر کار.

 نکته : در قسمت بالاتنه در هر دو سر کار ما 6 زنجیر و وسط کار را با 4 زنجیر ادامه می دادیم اما در این قسمت پایین سارافون قسمت جلو با 16 زنجیر شروع و قسمت کناری سارافون را با 16 زنجیر شروع می شود. 16 زنجیر به این دلیل است که قسمت کلوش سارافون ما به وسیله همین 16 زنجیر به وجود می آید. وسط کار را هم با 8 زنجیر ادامه می دهیم.

رج4- 16 زنجیر را به اولین حلقه وصل شود، 8 زنجیر به وسط دومین حلقه، 8 زنجیر به سومین حلقه تا آخر، آخرین 8 زنجیر را به وسط 16 زنجیر وصل می‌کنیم و هر یک رج در میان باید پولک هم وصل شود. بافت را به همین صورت با بلندی دلخواه ادامه می دهیم وقتی بافت یک قسمت جلو به پایان رسید بافت قسمت دیگر را به همین صورت می بافیم.

 

طریقه بافت قسمت پایین تکه پشت :

 رج 1- نخ را از یک گوشه وصل کـرده با 8 عدد زنجیر کـار را شروع می‌کنیم، 8 عدد زنجیر را بـه دومین حـلقه وصل می‌کنیم دوباره 8 عدد زنجیر را به چهارمین حلقه و به همین صورت تا آخر رج.

 رج 2- با 16 زنجیر شروع و به اولین دانه خودش وصل می‌کنیم، 8 زنجیر را به وسط اولین حلقه، 8 زنجیر به دومین حلقه و تا آخر رج.

رج 3- دوباره 16 زنجیر به اول خودش وصل شود، 8 زنجیر به وسط اولین حلقه، 8 زنجیر بـه دومین حلقه و تا آخـر رج بافت را ادامـه می دهیم. بافت یک تکه پشت هم مانند دو تکه جلو بافته می شود فقط باید توجه داشته باشیم که در هر دو طرف آخرین 8 زنجیرها به وسط حلقه 16 زنجیر وصل می شوند.   وقتی کار را به پایان رساندیم یعنی هر 3 تکه بافته شد. باید تکه ها‌را به هم وصل می‌کنیم.

 

طریقه وصل تکه های سارافون :

 هرکدام از تکه ها‌را جداگانه دور تا دور را با یک بافت مربع شروع می‌کنیم یعنی شروع از یک گوشه با 2 زنجیر و یک پایه بلند، 2 زنجیر و یک پایه بلند تا آخر یعنی دور تا دور کار هر سه تکه را به این صورت بافت مربع را ادامه می دهیم. وقتی کار سه تکه به پایان رسید یک تکه از قسمت جلو را با تکه پشت روی هم می‌گذاریم. باید توجه داشته باشیم که هر دو تکه پشت کار روی هم قرار گیرد و از همان شروع نخ را از حلقه آستین وصل دو زنجیر بافته و بر مربع تکه زیر با پایه کوتاه وصل می‌کنیم دوباره 2 زنجیر بافته و به مربع تکه جـلو وصل می‌کنیم بافت را بـه صورت ضربـدری انجام می دهیم یعنی یک بار دو زنجیر را به مـربع جـلو و یک بار دو زنجیر را به مـربع زیر وصل می‌کنیم به همین صورت از حلقه آستین تا پایین کار وصل می‌کنیم سرشانه ها‌را هم به همین صورت. وقتی وصل سرشانه و کناره های سارافون به پایان رساندیم دورگیری یقه پشت گردن و قسمت جلو سارافون و پشت  سارافون را ادامه می دهیم .

 

طریقه دور گیری

طبق دورگیری شال سه گوش که در مجله شماره 6 توضیح داده شده عمل کنید. اول یک تکه جلو و پشت سارافون را روی هم قرار داده، هر دو تکه باید روی کار پشت هم باشد. نخ را به 3 زنجیر قبل 3پایه بلند از یک گوشه وصل کرده، 3 زنجیر بافته و به 3 زنجیر تکه زیر وصل کرده دوباره 3 زنجیر به تکه جلو و 3زنجیر به تکه پشت، به همین صورت تا آخر درزهای کناری سارافون و سرشانه‌ها را وصل می‌کنیم. امیدوارم که خانم های عزیز و مشکل پسند ایرانی این سارافون و شنل را ببافند، بپوشند و لذت ببرند.

شنل ( با بافت قلاب)

 

وسایل مورد نیاز :

1) 4 کلاف 100 گرمی نازک

2) میل شماره 5 یا 4 استیل

 

طریقه بافت :

به اندازه گشادی یقه یا گردن زنجیر می بافیم و در این جا تعداد زنجیرها به سلیقه شخص بستگی دارد. اگر بخواهیم یقه گشاد باشد تعداد زنجیرها را بیشتر می بافیم و اگر بخواهیم یقه بسته تر باشد از تعداد کمتری زنجیر استفاده می‌کنیم.

 وقتی که زنجیرها بافته شد به این صورت بافت را شروع می‌کنیم.

رج 1- 3 دانه زنجیر بافته و در چهارمین دانه زنجیر بافته شده با پایه بلند وصل می‌کنیم، دوباره 2 زنجیر و در سومین دانه زنجیر با پایه بلند وصل می‌کنیم به همین صورت بافت مربع را تا آخر ادامه می دهیم.

رج2- تعداد مربع های بافته شده را می شماریم هرچند تا که شد تقسیم بر 2 می‌کنیم فرضاً اگر تعداد مربع های ما 70 دانه شد 35=2÷70 .

 35 تا از مربع ها‌را طبق بافت را رج 1 می بافیم در سی و پنجمین مربع 2 تا پایه بلند می بافیم و بقیه بافت را به همان صورت یعنی 35 دانه مربع دیگر تا آخر می بافیم.

رج 3- در این جا باید دو سر کار را به هم وصل کنیم باید توجه داشته باشیم که کار ما پیچ نخورد و درست به هم وصل شود چون از این به بعد کار ما به صورت گرد بافته می شود به این صورت بافت را ادامه می دهیم.

 دو زنجیر در اولین مربع 2 پایه بلند، 2 زنجیر در دومین مربع 2 پایه بلند، 2 زنجیر در سومین مربع 2 پایه بلند، به همین صورت بافت را ادامه می دهیم تا به 2 تا پایه بلند رج قبل می رسیم در این جا در وسط تا پایه بلند 2پایه بلند دیگر می بافیم بافت را ادامه می دهیم تا به محل اتصال مربع ها‌می رسیم در محل اتصال هم 2 پایه بلند می بافیم و بقیه بافت را به همان صورت رج قبل دور تـا دور ادامه می دهیم.

*نکته : توجه داشته باشیم که در تمام رج ، 2 تا پایه بلندها در داخل مربـع ها‌بافته می شود به غیر از دو قسمت یـکی در وسط پشت کار و دیگری در قسمت وسط جلوی کار دوتا پایه بلندها باید در وسط پایه بلندهای رج قبل بافته شوند. این دو قسمت ..... ما هستند و باعث می شوند که کار ما به صورت کلوش دربیاید.

رج 4- بافت را به همان صورت رج 3 ادامه می دهیم تا بلندی دلخواه.

  بعد از این که بافت ما به بلندی دلخواه رسید دورگیری کاررا شروع می‌کنیم توجه داشته باشیم ما برای تمام کارهای قلاب احتیاج به یک دورگیری بعد از اتمام کارداریم. دورگیری، کار ما را کاملتر و زیباتر می کند. دورگیری را به این صورت انجام می دهیم نخ را از یک گوشه وصل می‌کنیم و دورتادور کاررا با 2 زنجیر و 3 پایه بلند در داخل اولین مربع آغاز می‌کنیم و 3 پایه بلند را در مربع دومی با پایه بلند وصل می‌کنیم دوباره 2 زنجیر و 3 پایه بلند در دومین مربع و در سومین مربع با پایه کوتاه وصل می‌کنیم به همین صورت تا پایان کار ادامه می دهیم. دورگیری اطراف شنل که به پایان رسید نوبت به یقه می رسد. 

 

طریقه بافت یقه :

نخ را از یک قسمت وصل می‌کنیم و بافت را مانند رج های قبل یعنی 2 زنجیر و 2 پایه دور تا دور یقه ادامه ادامه می دهیم تا به اندازه دلخواه برسد هرچه ما تعداد بیشتری رج ببافیم یقه ما بلندتر و به صورت افتاده می شود و هرچه رج کمتری ببافیم یقه ما کوتاهتر و ایستاده می شود. وقتی اندازه یقه هم به میزان دلخواه رسید دورگیری یقه را هم مانند پایین شنل انجام می دهیم. بعد از پایان بافت و دورگیری کامل نوبت به ریشه می شود در کارهایی که ما درآخر احتیاج به ریشه داریم، ریشه نقش اصلی را در زیبایی کار به ما می دهد پس ریشه ها‌را هرچه بلندتر و پرتر در نظر بگیریم کار ما قشنگ تر و شیک تر خواهد شد. ریشه ها‌در قسمت دورگیری ما ،قبل از بافتن 3 پایه بلندها دو تا زنجیر داشتیم در میان تمام دو تا زنجیرها ما ریشه ها‌را وصل می‌کنیم. به این صورت که یک نخ را به بلندی دلخواه در نظر می گیریم و به عنوان خط راهنما قیچی می‌کنیم. این نخ برای تمام ریشه های ما خط راهنما خواهد بود. به تعداد دو زنجیرهای دور تا دور کار ریشه ها‌را به اندازه دلخواه قیچی می‌کنیم. تعداد بندهای ریشه ها‌را دو لا کرده از پشت دو تا زنجیر با قلاب رد می‌کنیم یک حلقه درست می شود کل نخ های ریشه را گـرفته از میان حلقه رد می‌کنیم و نخ ها‌را می‌کشیم یک گره تشکیل می شود به همین صورت تمام ریشه ها‌را یک به یک در جای خود وصل می‌کنیم بعد از وصل ریشه ها‌کار به پایان می رسد.

 

بانوکده

 

بانوکده

 

بانوکده

 

بانوکده

منبع: کوک






بانوکده

 

آموزش قلاب بافی رومانتویی تابستانه با الگو در ادامه مطلب

اندازه: ‌۳۶/۴۰ (۴۲/۴۶)
نخ مورد نیاز:‌۸۵۰ (۹۵۰) گرم
نوع نخ:‌ ۵۰ درصد کتان، ۵۰ درصد پلی آمید
متراژ نخ:‌هر کلاف ۵۰ گرم، ۹۰ متر
شماره میل قلاب:‌۴٫۵ و ۶ میلی متر

برای مشاهده الگو در اندازه بزرگ بر روی عکس کلیک کنید

 

بانوکده



بانوکده

 

برای دریافت الگوی این رومیزی ادامه مطلب را از دست ندهید

برای دریافت الگو در ابعاد بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید

 

بانوکده

 

منبع: justladies.ir




بانوکده

برای بافت گل شش پر به همراه الگو به ادامه مطلب مراجعه کنید


برای بافت گل شش پر مورد نظر طبق الگوی زیر عمل میکنیم:

بانوکده

1. اول طبق الگو با استفاده از دایره جادویی بافت دایره رو شروع میکنیم، یک زنجیره برای شروع کار زده و ۱۲ پایه کوتاه میبافیم و با بافت نامرئی به زنجیره ابتدایی متصل کرده ردیف اول رو به پایان میبریم. (میتونیم به رنگی متفاوت ببافیم)
2. سپس برای بافت گلبرگها به این طریق عمل میکنیم:
۱) ۱۳ زنجیره میزنیم . در زنجیره دوم یک پایه کوتاه در زنجیره سوم یک پایه متوسط و در مابقی تا زنجیره یازدهم پایه بلند میبافیم. مجددا در زنجیره دوازدهم یک پایه متوسط و در زنجیره سیزدهم یک پایه کوتاه میبافیم. (میتونیم این قسمت رو طبق عکس بالا با رنگی متفاوت ببافیم تا گلبرگهایی دو رنگ داشته باشیم.)
۲) کار رو بر میگردونیم و بر روی هر گره از ردیف قبل یک بافت نامرئی میزنیم. یعنی ۱۲ بافت نامرئی.
۳) در انتهای ردیف یک زنجیره زده بر روی زنجیره اول و دوم یک پایه کوتاه میبافیم. در زنجیره سوم یک پایه متوسط زده و در مابقی زنجیرهها یک پایه بلند میبافیم تا زنجیره دوازدهم. در زنجیره ۱۲ یک پایه متوسط و در زنجیره ۱۳ یک پایه کوتاه میبافیم ( در این حالت در هر دو طرف ۱۳ زنجیره بافت خواهیم داشت یعنی زنجیرهها در وسط گلبرگ واقع میشن) و در نهایت گلبرگ رو با یک بافت نامرئی به پایه کوتاه مرکز گل متصل میکنیم. (اگر زنجیره ای که برای شروع کار زدیم رو (بر روی دایره جادویی) بعنوان مبدأ شمارش در نظر بگیریم، بافت بر روی دایره برای افراد راست دست در خلاف جهت حرکت عقربههای ساعت صورت میگیره یعنی پایه کوتاه سمت چپ زنجیره میشه پایه کوتاه شماره یک. اما ما در اینجا برای بافت و اتصال گلبرگها باید برعکس و در جهت عقربههای ساعت حرکت کنیم یعنی پایه کوتاه سمت راست زنجیره، اولین پایه کوتاه ما محسوب میشه!)
۴) برای بافت گلبرگ بعدی باید یک بافت نامرئی در پایه کوتاه بعدی ببافیم (پایه کوتاه دوم در سمت راست زنجیره چرخشی) و مجددا ۱۳ زنجیره زده مراحل ذکر شده رو تکرار کنید.
3. در نهایت گلبرگ ششم رو هم با بافت نامرئی به پایه کوتاه آخر متصل کرده یک زنجیره زده ادامه نخ رو قطع کرده و میکشیم و سپس نخ رو از سوزن رد کرده بوسیله اون از گرههای پشت گل رد کرده و ضمن سفت و محکم کردن، اون رو پشت گل مخفی کرده کار رو تمیز میکنیم.
4. میتونیم از مروارید و سنگ و…برای تزیین گل استفاده کنیم.

 

منبع: justladies.ir






بانوکده

 

این مدل الگو ندارد بلکه در ژورنال اصلی فقط برای بافتش توضیح مرحله به مرحله داده شده.برای مشاهده توضیحات به ادامه مطلب بروید.

 



بانوکده


خب در قسمت اول زیر اسم، Materiales یا وسایل مورد نیاز رو می بینیم که در اون نوع و سایز نخ و رنگ و میزان مورد نیاز مشخص شده، همچنین سایز و نوع قلاب و سایر وسایل مورد نیاز مثل دکمه
نکته مهم اینکه برای نخ دو رنگ اصلی (MC) (main color) که در اینجا رنگ قرمزه و متضاد (CC) (contrasting color) که در اینجا رنگ سفیده معرفی کرده از اونجایی که ممکنه سایز نخ و قلاب خیلی دقیق نباشه یا موجود نباشه یا نحوه بافتن ما سفت تر یا شل تر باشه و….مقیاسی هم در زیر قسمت وسایل مورد نیاز به ما داده
(
gauge):
این مقیاس به ما میگه که باید اندازه ۱۸ پایه بلند بافته شده در یک ردیف توسط نخ و قلاب ما و همچنین اندازه بافت ۷ ردیف پایه بلندمون (یعنی مثلا طول و عرض بافت) حدود ۲ اینچ باشهحالا اگر از این اندازه بیشتر یا کمتر شد تنها اتفاقی که می افته بزرگ یا کوچک شدن پاپوش در انتهای کاره!و اما قسمت دوم توضیحات:
نحوه بافت کف و کناره های پاپوش
(sole and sides):
اول با نخ اصلی (MC) به صورت شل ۲۲ تا زنجیره (ch) میزنیم.(rnd) دور ۱): (سمت راست): ۷ تا پایه بلند (dc) در چهارمین زنجیره [بعد] از قلاب میزنیم، بعد در زنجیرههای بعدی هم یکی یک پایه بلند تا آخرین زنجیره میبافیم، ۸ تا پایه بلند در آخرین زنجیره میبافیم؛ در حلقه آزاد (حلقه پشتی) باقیمانده از زنجیره آغازین شروع به بافت کرده در ۱۷ زنجیره بعدی پایه بلند میبافیم (یعنی در هر دو طرف زنجیرههای اولیه پایه بلند بافته میشود)؛ در نهایت بوسیله بافت نامرئی به ابتدای کار وصل میکنیم: در کل ۵۰ گره (sts)مشابه چنین حالتی:


بانوکده


دور ۲): ۳ زنجیره میزنیم (که بعنوان اولین پایه بلند در نظر گرفته میشه) (زنجیره چرخشی). در همین گره یک پایه بلند میبافیم، در هر کدوم از ۷ پایه بلند بعدی هم ۲ پایه بلند میبافیم، و در ۱۷ پایه بلند بعدی یک پایه بلند میبافیم. در هر یک از ۸ پایه بلند بعدی نیز ۲پایه بلند میبافیم. در مابقی پایه بلندها یکی یک پایه بلند بافته نهایتا با بافت نامرئی به اولین پایه بلند وصل میکنیم : ۶۶ گره در این ردیفدور ۳): ۳ زنجیره زده، در همین گره و گره بعدی یکی یک پایه بلند می بافیم، در پایه بلند بعدی ۲ پایه بلند می بافیم. این کار را یعنی: ( یک پایه بلند در پایه بلند بعدی، ۲ پایه بلند در پایه بلند بعدی) ۶ بار تکرار میکنیم. در ۱۸ پایه بلند بعدی ۱ پایه بلند بافته، در پایه بلند بعدی ۲ پایه بلند میبافیم و این عمل را یعنی: (یک پایه بلند در پایه بلند بعدی، ۲ پایه بلند در پایه بلند بعدی) ۷ بار تکرار میکنیم، در ۱۸ پایه بلند باقیمانده ۱ پایه بلند بافته با بافت نامرئی به اولین پایه بلند وصل میکنیم: ۸۲ پایه بلند در این ردیفدور ۴ و دور ۵): ۳ زنجیره زده، در پایه بلند بعدی و تمام پایه بلندهای بعدی ردیف ۱ پایه بلند بافته نهایتا با بافت نامرئی به اولین گره متصل میکنیم: ۸۲ پایه بلند در هر ردیفدور ۶): ۳ زنجیره میزنیم، یک گره کم میکنیم ( همون طور که قبلا آموزش دادم: *نخ رو با قلاب گرفته وارد گره بعدی میکنیم، نخ رو مجدد با قلاب گرفته از داخل حلقه رد میکنیم، نخ رو گرفته از ۲ حلقه روی قلاب رد میکنیم* قسمت مابین ستارهها رو مجدد تکرار میکنیم. در نهایت ۳ حلقه روی قلاب باقی می مونه که نخ رو گرفته از همه اونها عبور میدیم.) سپس ۱۲ بار به این صورت عمل میکنیم: (۱ پایه بلند در پایه بلند بعدی، یک گره کم میکنیم)، در ۲۹ پایه بلند بعدی ۱ پایه بلند میبافیم، سپس یک گره کم میکنیم و عمل: ( ۱ پایه بلند در پایه بلند بعدی، کاهش ۱ گره) را ۴ بار تکرار میکنیم. در نهایت با بافت نامرئی به پایه بلند ابتدایی متصل میکنیم: ۶۴ گره در این ردیفدور ۷): ۲ زنجیره زده در پایه بلند بعدی ۱ پایه بلند میبافیم، سپس ۷ بار کاهش گره را انجام میدهیم، در هر یک از پایه بلندهای بعدی ردیف ۱ پایه کوتاه (sc) میبافیم تا آخرین پایه بلند، قطعه کوچکی از نخ رو دور آخرین پایه کوتاه گره میزنیم به منظور مشخص کردن محل بافت روی پاپوش، در آخرین پایه بلند هم پایه کوتاهی بافته و با بافت نامرئی به اولین پایه بلند متصل میکنیم: ۵۶ گره در این ردیفدور ۸): ۳ زنجیره میزنیم و کار رو میچرخونیم، ۲ پایه بلند در همین گره میزنیم برای اتصال، قلاب رو وارد ۲( یا حتی ۳) گره بعدی میکنیم، در BLO (یعنی فقط در حلقه عقبی زنجیره یا بالای گره back loop only) کار میکنیم (برای اینکه کار به سمت خارج کفش باشه و از داخل بتونیم قسمت جوراب مانند یا ساق پاپوش رو بهش متصل کرده ببافیم)، با بافت نامرئی متصلش میکنیم و عمل زدن ۳ زنجیره بافت ۲ پایه بلند در همان گره و اتصال با بافت نامرئی در ۲ یا ۳ گره بعدی رو تا انتهای ردیف ادامه میدیم. در نهایت با بافت نامرئی به گره ابتدایی متصل کرده و کار رو پایان میدیم و انتهای نخ رو بریده و محکم کرده میدوزیم.

برای بافت قسمت روی پاپوش
(instep):
(row) ردیف ۱): (سمت راست): از سمت راست مقابل خود نخ متضاد(سفید) رو بوسیله بافت نامرئی به پایه کوتاه علامت گذاری شده (بوسیله قطعه نخ) متصل میکنیم، ۳ زنجیره میزنیم و در حلقههای آزاد از ردیف(دور) ۷ قسمت کناره پاپوش بافت رو انجام میدیم. در ۱۱ گره بعدی (مقابل پنجه) ۱ پایه بلند میبافیم : ۱۲ گره در این ردیفردیف ۲): ۱ زنجیره زده و کار رو میچرخونیم و در هر پایه بلند از ردیف قبل ۱ پایه کوتاه میبافیم.ردیف ۳): ۳ زنجیره زده کار رو میچرخونیم و در پایه کوتاه بعدی و مابقی پایه کوتاه ها ۱ پایه بلند میبافیم.ردیف ۴ تا ۶): ردیف ۲ و ردیف ۳ رو یکبار تکرار میکنیم و در نهایت یک بار دیگه ردیف ۲ رو تکرار میکنیم.

برای بافت بالای پاپوش
(top):
دور ۱): ۱ زنجیره زده کار رو می چرخونیم، در هر پایه کوتاه ۱ پایه کوتاه میبافیم، قلاب رو وارد هفتمین پایه کوتاه از حلقه ۷ قسمت بافت کناره پاپوش میکنیم( فقط در حلقههای آزاد باقیمانده) در ۳۰ گره بعدی ۱ پایه کوتاه میبافیم، ۷ گره بعدی را رها کرده در اولین پایه کوتاه بافت نامرئی می بافیم: ۴۲ پایه کوتاه در این ردیفدور ۲): ۱ زنجیره زده، پایه کوتاهی در همین گره میبافیم، ۳ زنجیره زده قلاب را وارد گره بعدی کرده و در گره بعدی پایه کوتاهی میبافیم (قلاب را از گره بعدی رد کرده وارد گره بعدی کرده پایه کوتاه میبافیم) و این عمل را تا آخرین گره تکرار میکنیم. ۳ زنجیره میزنیم، قلاب را وارد آخرین گره کرده و در اولین پایه کوتاه ۱ پایه متوسط (hdc) میبافیم تا آخرین فضای ۳ زنجیرهای مان تشکیل شود و در کل ۲۱ فضای ۳ زنجیرهای داشته باشیم.دور ۳): ۳ زنجیره زده در همین گره ۱ پایه بلند میبافیم، در هر فضای ۳ زنجیرهای تا آخر ۲ پایه بلند میبافیم. در نهایت با بافت نامرئی به اولین پایه بلند متصل میکنیم: ۴۲ پایه بلند در این ردیفدور ۴ تا ۷): حلقه ۲ و ۳ را دو بار تکرار میکنیم.دور ۸): (چین دار) ۱ زنجیره زده کار را چرخانده و در همین گره ۱ پایه کوتاه میزنیم، ۵ زنجیره زده در پایه بلند بعدی ۱ پایه کوتاه میزنیم (فقط در حلقه عقبی، رو به بیرون) و این کار را تا آخرین گره ادامه میدهیم و با بافت نامرئی به ابتدا متصل میکنیم.دور ۹): (سمت راست): ۳ زنجیره زده کار را می چرخانیم، در حلقه های آزاد باقیمانده از ردیف(دور) ۷ بافت رو انجام میدیم، در گره بعدی و مابقی گرهها ۱ پایه بلند میبافیم. با بافت نامرئی به ابتدا متصل میکنیم: ۴۲ پایه بلند در این ردیفدور ۱۰): ۱ زنجیره زده و در هر دو حلقه از گرهها(عقبی و جلویی با هم) بافت انجام میدهیم و در هر پایه بلند ۱ پایه کوتاه میبافیم. با بافت نامرئی متصل کرده و کار را خاتمه میدهیم و انتهای نخ را محکم می کنیم.

برای بافت بند
(strap):
با نخ اصلی ۱۷ زنجیره شل میزنیم. در سومین زنجیره از قلاب پایه بلند بافته و در مابقی زنجیرهها نیز میبافیم و کار رو خاتمه میدیم.
در نهایت بند رو روی پاپوش دوخته و با دکمه تزیینش میکنیم.


منبع: زنگ قلاب بافی









Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

دانلود ژورنال قلاب بافی , ژورنال قلاب بافی , ژورنال , دانلود رایگان ژورنال قلاب بافی , دانلود ژورنال لباس قلاب بافی , سایت ژورنال قلاب بافی , ژورنال لباس , دانلود ژورنال قلاب بافی زنانه , مدل قلاب بافی , مدل قلاب بافی جدید , مدل قلاب بافی بلوز زنانه , دانلود مدل قلاب بافی , مدل قلاب بافی شیک , مدل قلاب بافی ساده , مدل قلاب بافی لباس , آموزش ساده قلاب بافی , سایت اموزش قلاب بافی , آموزش قلاب بافی تصویری , آموزش ابتدایی قلاب بافی , آموزش طرح های قلاب بافی , مدل های جدید قلاب بافی , طرح قلاب بافی , الگو های قلاب بافی , الگوی قلاب بافی , قلاب بافی , آموزش قلاب بافی , مدل های جدید قلاب بافی , طرح قلاب بافی , الگو های قلاب بافی , الگوی قلاب بافی , مانتو قلاب بافی , مدل مانتو قلاب بافی , مانتوی قلاب بافی , آموزش بافت مانتو قلاب بافی , مانتو قلاب بافی ساده , آموزش مانتو قلاب بافی , عکس قلاب بافی , قلاب بافی مانتو , آموزش تصویری قلاب بافی , سایت های قلاب بافی , آموزش تصویری قلاب بافی , دانلود قلاب بافی , آموزش قلاب بافی رومیزی , قلاب بافی رومیزی , قلاب بافی حاشیه , قلاب بافی آنلاین , الگو قلاب بافی , الگوهای قلاب بافی , مدل های جدید قلاب بافی , طرح قلاب بافی , آموزش قلاب بافی جدید , آموزش تصویری قلاب بافی , دانلود قلاب بافی , آموزش قلاب بافی گل , دانلود آموزش قلاب بافی , گلهای قلاب بافی , قلاب بافی زیبا , قلاب بافی آنلاین , عکس قلاب بافی ,

+ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
2012

جدیدترین مدل های حلقه ازدواج


لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012


بقیه در ادامه مطلب











Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

حلقه ازدواج،حلقه،مدل حلقه نامزدی،حلقه،مدل حلقه،حلقه جدید،حلقه الماس،مدل انگشتر،انگشتر نامزدی،مدل انگشتر زنانه،حلقه زنانه،دخترانه،مردانه،انگشتری،حلقه،عاشقانه

+ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
لباس 2012

جدیدترین مدل های لباس کت و شلوار سفید داماد مردانه، مشکی


لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

لباس 2012

 



بقیه در ادامه مطلب









Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

مدل کت و شلوار،کت و شلوار داماد،کت،شلوار،شلوار مردانه،مردانه،پوشاک آقایان،پوشاک مردانن، کت و شلوار پسرانه،رنگ سال،مدل جدید،مدل کت،مدل لباس مردانه،کت سفید،کت مشکی،کت بلند،مدلجدید،جدیدترین مدل های لباس کت و شلوار سفید داماد مردانه، مشکی ،مدل کراواب،کرابات،کرابات مردانه،کراوات مردانه،مدل جدید کراوات،خرید کت و شلوار،مجلسی،شیک،لباس شیک،مرد،پاپیون، کت شلوار 2014 سال 92

+ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

ارایش خلیجی عروس , ارایش لایت عروس , مدل ارایش اروپایی عروس , مدل ارایش غلیظ عروس ,مدل ارایش عروس با سایه های رنگ روشن , مدل های ژورنال ارایش عروس ,

ارایش عروس

 شیکترین مدلهای آرایش صورت گرداوری شده از بهترین مدلهای میکاپ دخترانه در سال جدید

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

 

مدل ارایش لایت با سایه های طلاییدودی و بنفش شیک عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش خلیجی ابی و سید عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش خلیجی عروس با سایه های ترکیبی ابی مسی و سفید

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش دودی عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش اروپایی و لایت عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش خلیجی عروس با رنگ ابی

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش غلیظ عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش لایت و اروپایی عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش جدید خلیجی عروس

مدل ارایش عروسزیباترین مدل آرایش لایت عروس

مدل ارایش خلیجی مسی رنگ عروس


   برچسب‌ها: آرایش, عکس آرایش, مدل آرایش, مدل آرایش عروس
   
+ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

فیگور عروس و داماد , ژست عروس و داماد , عکس طبیعی عروس و داماد , عکس اتلیه ای عروس و داماد , عکس عاشقانه عروس و داماد , عکس دراز کشیده عروس و داماد , فیگور عروس و داماد در باغ

فیگور

 ژست های فوق العاده مناسب برای عکاسان جهت عکس برداری و ایده برداری آتلیه ای عروس و داماد در سال جدید . قابل مشاده در ادامه مطلب

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل ژست عروس و داماد در باغ

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل ژست دراز کشیده عروس و داماد

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

 

مدل فیگور دو نفره عاشقانه عروس و داماد در بغل هم

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل فیگور تک اتلیه ای عروس

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

 

مدل حال طبیعی عروس و داماد در حال امضا سند ازدواج

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل ژست ایستاده اتلیه ای عروس و داماد

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل حالت دراز کشیده رمانتیک عروس و داماد

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل اژست ایستاده عروس و داماد در فضای باز بهاری

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

مدل ژست دو نفره عروس و داماد روی پل

مدل فیگور عروس و دامادژست های عاشقانه عروس و داماد در آتلیه عکاسی

زست و حالت نشسته عروس و داماد در باغ

 

   برچسب‌ها: فیگور, عروس, فیگور عروس و داماد, فیگور اسپرت
   

درباره وبلاگ

کافه فان / Cafefun.ir
سایت اطلاعات عمومی و دانستنی ها

موضوعات

تبليغات

.:: This Template By : web93.ir ::.

برچسب ها: اطلاعات عمومی ، آموزش ، موفقیت ، ازدواج ، دانستنی ، گیاهان دارویی ، تعبیر خواب ، خانه داری ، سخن بزرگان ، دانلود ، بازیگران ، روانشناسی ، فال ، اس ام اس جدید ، دکتر شریعتی ، شاعران ، آموزش یوگا ، کودکان ، تکنولوژی و فن آوری ، دانلود ، تحقیق ، مقاله ، پایان نامه ، احادیث ، شعر ، رمان ، عکس ، قرآن ، ادعیه ، دکوراسیون ، سرگرمی ، اعتیاد ، کامپیوتر ، ترفند ، ورزش ، کد آهنگ ، مقالات مهندسی ، طنز ، دانلود کتاب ، پزشکی ، سلامت ، برنامه اندروید ، زنان ، آشپزی ، تاریخ ، داستان کوتاه ، مدل لباس ، مدل مانتو ، مدل آرایش