از این پس باید ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی با موافقت مشترک انجام شود.
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود:
به این ترتیب باید اپراتور موافقت مشترک را برای دریافت اس ام اس های اطلاع رسانی، مورد پرسش قرار دهد و در صورت تمایل مشترک، اس ام اس تبلیغاتی برای وی ارسال شود، در غیر این صورت مشترک نباید این پیامک ها را دریافت کند.
وی در خصوص علت اتخاذ این تصمیم گفت:
تلفن همراه جزئی از حریم خصوصی افراد است و اینکه برخی زمان های ناخواسته پیامک هایی برای افراد ارسال شود، مصداق عدم رعایت حقوق شخصی افراد است.
معاون رگلاتوری تصریح کرد:
براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اجرای این مصوبه از بیستم بهمن ماه به اپراتورها ابلاغ شده است و اپراتورها نیز برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده اند.
.:: This Template By : web93.ir ::.