+ ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
ال جی سالانه یک میلیون دلار بابت آنالیز رفتار مشتری در ایران سرمایه گذاری می کند.

اندی کیم نماینده رسمی ال جی در ایران با اشاره به اینکه هر ساله بالغ بر 200 نفر از مهندسین کره از واحد R&D شرکت ال جی برای آنالیز کردن مدل زندگی ایرانیان و بومی سازی محصولات خود به ایران می آیند گفت: برای موفقیت در بازار ایران باید نیاز مشتری ایرانی را با لوازم خود یکپارچه کنیم به همین علت تاکید مضاعف برای بهینه سازی و بومی سازی محصولات مطابق سلایق ایرانی از شعارهای ال جی در بازار ایران می باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد از بازار سولاردام و ماشین لباسشویی در ایران متعلق به ال جی است ،سهم این برند از بازار ماشین ظرفشویی را 34 درصد اعلام کرد.

نماینده رسمی ال جی در ایران با بیان این که تا کنون در برخی محصولات خانگی توانسته ایم رتبه اول را در بازار ایران به خود اختصاص دهیم گفت:در حال حاضر حفظ شرایط موجود و ثابت نگهداشتن موقعیتمان در ایران از مهمترین اولویت های ما می باشد.

کیم در پاسخ به این پرسش که ال جی به دنبال تصاحب چند درصد از بازار ایران است گفت: اینکه در آینده چند درصد از بازار ایران متعلق به محصولات ال جی خواهد بود بستگی به مصرف کننده ایرانی دارد که تا چه اندازه به کیفیت محصولات ما اعتماد و از آن استقبال می کنند.

منبع: ام بی آی نیوز


   

درباره وبلاگ

کافه فان / Cafefun.ir
سایت اطلاعات عمومی و دانستنی ها

موضوعات

تبليغات

.:: This Template By : web93.ir ::.

برچسب ها: اطلاعات عمومی ، آموزش ، موفقیت ، ازدواج ، دانستنی ، گیاهان دارویی ، تعبیر خواب ، خانه داری ، سخن بزرگان ، دانلود ، بازیگران ، روانشناسی ، فال ، اس ام اس جدید ، دکتر شریعتی ، شاعران ، آموزش یوگا ، کودکان ، تکنولوژی و فن آوری ، دانلود ، تحقیق ، مقاله ، پایان نامه ، احادیث ، شعر ، رمان ، عکس ، قرآن ، ادعیه ، دکوراسیون ، سرگرمی ، اعتیاد ، کامپیوتر ، ترفند ، ورزش ، کد آهنگ ، مقالات مهندسی ، طنز ، دانلود کتاب ، پزشکی ، سلامت ، برنامه اندروید ، زنان ، آشپزی ، تاریخ ، داستان کوتاه ، مدل لباس ، مدل مانتو ، مدل آرایش